Új jelszó kérése
Kategóriák
  • Raktáron lévő termékek
  • Gyártók
    •  
  • Akciós termékek
  • Számítástechnika
    •  
  • Fotó-Videó és Optika
    •  
  • TV, Audio és szórakozás
    •  
  • Drónok és kiegészítők
    •  
  • Navigáció & GPS
    •  
  • Okostelefonok és kiegészítők
    •  
  • Lego
  • Tablet, e-book és digitális képkeret
    •  
Termékajánló
TOP termékek
Látogató számláló
0
1
8
9
9
2
7
Hírlevél
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Szűrés
Gyártói azonosító
Egyéb jellemző
Egyéb jellemző

Gyakori Kérdésekre a Válasz

Gyakori kérdésekre a válasz

 

  • Kinéztem az oldalukon egy terméket és az a kérdésem van-e most raktáron?
    Kérjük, vegyék figyelembe sok esetben nincs aktív raktárkészletünk így csak a megrendelés leadása követően érkezik meg a termék (beérkezésnek az ideje ez terméktől és nagykereskedelmi partnertől függő), a termék megérkezéséről értesítjük önt illetve választott átvételi módon eljutatjuk önhöz.
  • Telefonon vagy személyesen leadnám a rendelésemet!
    Minden rendelést a webshop felületén adjon le, mert így az ügyviteli rendszerünkben is megjelenik a rendelése. Telefonon nem áll módunkban rendelést fel venni. Személyes ügyfélforgalmat nem bonyolítunk.
  • Mikor érkezik meg a termék?
    Minden termék oldalán legalul a jellemzőknél fel van tüntetve a várható szállítási idő.
  • A szállítási időt garantálják/ Késet 2 napot a termék!
    Várható szállítási idő nem minősül határidős szállításnak, Határidős szállítás csakis emailes előre egyeztetés útján vállalunk. Határidős szállítást terméktől és nagykereskedelmi partnertől függően vállalunk (esetekben feltétele érvényességi határidőn belüli előre utalás realizációja illetve a feláras szállítási költség megfizetése).
  • Itt vagyok az átvételi ponton, de nincs itt a termék!
    A személyes átvételi ponton csak az előre megrendelt és megérkezett termékeket lehet átvenni, amint átvehetővé válik a rendelés és értesítettük. A személyes átvételi ponton külsős cég üzemelteti, és az ott dolgozok csakis az ott leadott termékekért és kiadásáért felelnek (pl.: szakmai tanácsadást nem áll módúkba vállalni)
  • Ez az a termék, amit a másik weboldalon láttam? A dobozban mi van?
    Biztoson azt a terméket kapja, amit keres a gyártói azonosítóra rákeresve találatok között megtalálja a gyártói oldalra a hivatkozást ahol megegyözödhet a pontos leírásról és a termék jellemzőjéről vagy akár a doboz tartalmáról.
  • A kinézett terméknek kedvező ára van, ez most használ vagy refurbish termék?
    Csak az a termék használt, aminek a nevében benne van a "Használt", a raktárkészlet hiányát az árakkal kompenzáljuk.
  • Miért ilyen olcsó?
    Sok esetben a kedvező a termék ára, mert a nagykereskedelmi partnerünk kedvezményt biztos számunkra, amit a vevőinknek át tudunk adni.
  • A termék azon az áron kapom, meg amin, az oldalon fent van? Rendelés után változik akkor az én áram is változik?
    Visszaigazolás után a rendelés ára fixálódik, így ha termék ára változik, akkor is azon az áron kapja, meg amin megrendelte.
  • Tegnap még láttam a terméket most már nem találom!
    Napi frissítésben van az oldal a nagykereskedő raktárával, így csak azok a termékek jelenek, meg amik aznap reggel vagy az aktuális percben a partnerünk raktárában található (ez eredményezheti azt, hogy néha eltünik a termék és másnap újra van az oldalon)
  • Az ár az bruttó vagy nettó ár? ÁFA tartalma van?
    A feltüntet árak 27% áfa tartalommal bírnak
  • Két ugyanaz a termék van fönt az oldalon mi a különbség?
    Van olyan termék, ami többször van fönt az oldalon ezek a termékek között sok esetben Nincs különbség csak külön nagykereskedőtől jön.
  • Külföldi cégre szeretném kérni a számlát (nettóban)/ ÁFA visszaigénylést szeretnék kérni a határátlépés után!
    Nagykereskedelmi partnerünkkel kötött szerződésünk értelmében Export tevékenységet nem végezhetünk így minden eseteben az oldalon feltüntet, bruttó ár kerül kiszámlázásra
  • Három nappal ezelőtt leadtam egy rendelés, de még szeretnék hozzá tenni mást is/ Három nappal ezelőtt leadtam egy rendelés, de mégse ezt szeretném!
    Rendelés visszaigazolása után tétel modósítás nem lehetséges csak új rendelésként lehet leadni. Ebben az esetben kérem, töröltesse a rendelést vagy a rendelésében a tételt és adja le az új rendelést a kívánt termékről.
  • Kaptam egy díjbekérőt a végösszeg egy részéről, de nem is kértem!
    Nagyértékű termékeknél előleg bekérése lehetséges, mert ezeket egyedi megrendelésre szállítják nekünk is a nagykereskedelmi partnerünk.
  •  Elállást érvényesítenék, mi a menete?
    Az elállás érvényesítésének a menete a következő: a terméket visszajuttatja hozzánk illetve kérem, mellékelje a bankszámlaszámát, amire a termék (-ek) megérkezte után a bevizsgálást követően a vételárat visszautaljukVisszajutásához futárrendelésre van szükség, ezt az igényét leadhatja futárigénylés oldalon kérjük a megjegyzés mezőben bankszámlaszámát adja meg.
    Ha számlázási adatoknál cég adatok szerepelnek, akkor az ügyfél nem minősül fogyasztónak
  • Meghibásodott a termékem, kinek küldjem vissza?
    Azok a termékek, amelyikeknek nincsen itthon márkaszervizük azokat forgalmazói garanciával vannak ellátva.
    Garanciaérvényesítésnek módja a "Garanciafutár igénylése" oldalon regisztrálni a terméket és mi elszállítjuk öntöl.
  • Kerestem, de nem találtam szakszervizt!
    Azok a termékek, amelyikeknek nincsen itthon márkaszervizük azokat forgalmazói garanciával vannak ellátva.
  • Két hete önöknél van javításon a készülékem, mikor kapom vissza?
    Garanciális ügyintézésnél kérem, vegyék figyelembe , hogy amit a terméket elvitte önöktől a futár hozzánk az érkezése a terméknek 1-3 munkanap majd ezek után lejtőségeink szerint azonnali hatállyal továbbítjuk  a terméket ( amint feladjuk 1-3 napot vesz igénybe az  érkezés) a szakszervizbe vizsgálatra. A szakszerviz dönti el a garanciális feltételeknek megfelel-e az igény ha igen a kkor a szervizelés elkezdödik ha nem kapunk egy ajánlatott a szervizelésre amit elfogadhatunk illetve elutasíthatunk. A szervizelés végeztével (várhatóan 1-20 munkanapon belül) visszaküldésre kerül a termék (érkezése a terméknek 2-3 munkanap) amint megérkezett hozzánk visszajutatjuk önhöz, ami 1 munkanapon belül megtörténik. KÉRJÜK, vegyék figyelembe nem áll érdekünkbe garanciális szervizelésnek, az idejének meghosszabitása MI is azon dolgozunk, minél rövidebb idő alatt megkapják ismételten a terméket. A garanciális időn belüli szakszerviz (-beérkező csomag-termék és adatok tartalmáért) nem válla felelősséget, ami nem a megvásárláskor adott gyári tartozékoknak minősül (pl.: kijelző védő fólia, utólagosan vett szilikon tok, Micro sd kártya, teljes adat tartalom)
  • Azt írja a termék dobozán, hogy 3 év a garancia akkor azt önök vállalják?
    Egyes termékeknél általában a garancia miatt regisztrálni kell a gyártói oldalon a vevőnek a gyártó ezt a csomagolásra vagy a termék mellet feltüntetik.
  • Ajánlatot szeretnék kérni!
    Ajánlatkérés esetén minden esetben tüntessék fel: a számlázási adatokat, szállítási címet, kapcsolatartó adatokat (név, tel, email), fizetési és szállítási módot illetve a pontos típus megnevezést.

  • Azt a választ kaptam az elálási igényemre, hogy "Kérvénye feldolgozás alatt áll", ez miért?
    Amikor a "Kérvénye feldolgozás alatt áll" státuszban van, akkor ez azt jelenti nem lehet automatikusan jóváírni az összeget vezetői engedély kell hozzá. Elállási igényel csakis a fogyasztók rendelkezhetnek, akik a számlázási adatoknál cég, egyéni vállalkozó,.. kérték azok nem számítanak fogyasztónak ezt a Ptk. határozza meg. Az estek egy részében tudunk elállást érvényesíteni nem fogyasztói vásárlóinknak is.

  • Cserére szeretném kérni a terméket mert ...? / Cserélni szeretném a terméket, mert rossz típust  küldtek (mert sajnos mi is hibázzunk)
    a terméket 1-14 napon belül tudják cserélésre kérni, de sajnos mivel nincs aktív raktárkészletünk így ilyenkor újra meg kell rendelnünk így a csere darabszállítási időben sajnos ugyan annyi, mint az előzőnél. Tudjuk, hogy ilyenkor kellemetlenséget okozunk, de higgyék el Azon dolgozunk, hogyha van mód, akkor előbb hozzájussunk a cseréhez és mielőbb kiszolgálhassuk önt.

  • Kinéztem a terméket de ez kompatibilis-e ezzel a másikkal? Kinéztem a terméket és tudja-e ezt ... a tulajdonságot?
    Tudásunk legjavával próbálunk önnek tanácsot adni, de sajnos misem érthetünk mindenhez. Több ezer terméket tartunk az oldalon sok különböző jellemzővel rendelkeznek ilyenkor szoktuk ajánlani, hogy a Gyártói Azonosítóra és/vagy az EAN kódra rákeresve megkapják a gyártói oldalt ahol választ lelhetnek a kérdésre.

  • Meddig tartják a terméket az átvételi ponton?
    Általában 5-12 napig tartjuk a terméket alapesetben az átvételi ponton.

  • Az árösszehasonlító oldalon fent van, a termék de nem találom önöknél, miért? Az árösszehasonlító oldalon fent van  a termék "ilyen és ilyen" jellemzökkel de a ti oldaltokon más van?
    Az árösszehasonlító oldalon feltüntet, információkért nem tudunk felelősséget vállalni, mert nem mi szerkesztjük azokat illetve valamikor sokszor késésben vannak, az ott feltüntet adatokkal vagy akár hibásan pl.: termék elérhetőségek, hibás ár, raktárkészlet mutatás, hibás leírás, rossz szállítási idő.
    Már sokszor találkoztunk olyannal, hogy pl.: árösszehasonlító oldalon fent van a termék, de már nálunk nem volt kapható, mert időközben elfogyott a nagykerből /  árösszehasonlító oldalon fent van a termék, de már nálunk valamennyivel drágában, mert az ár változást követi az oldalunk, de az árösszehasonlító oldalé nem.
    Sajnos tőlünk függetlenül működik az árösszehasonlító oldal így az ott feltüntet adatokért nem mi vagyunk a felelősek.

  • A termék oldalon csak "érdeklödjön" felirat van, hogyan vásárolhatom meg?
    Azok a termékek amik pillanatnyilag nincsenek készleten a nagykereskedőnél azok "érdeklödjön" státuszba kerülnek. Sajnos tölünk független , hogy a nagykereskedelmi partnerünknél mikor lesz ujra elérhető.  Ilyenkor érdeklödési igényt tudnak jelezni az ügyfél. Amint ismételten készletre kerül akkor megjelenik a kosár felirat és vásárolható lesz a termék de ha pár hétig nem kerül újra készletre akkor az oldalról is lekerül. Kivéve a nagyértékű termékeket mert azokat is a nagykereskedő csak irásos megrendelésre egyedi szállítási idővel szállítja részünkre is.
    Ha mégis a termék érdekli irásos megkeresésre Egyedi beszerzéssel beszerzhető a termék (ilyenkor a szállítás idő és az ár is változhat mint ami oldalon fel van tüntetve)
  • Futárszolgálat kihozta a csomagot de sérült volt a csomagolás

    Tanácsoljuk Átvételkor ellenőrizze a csomag külső állapotát ha esetleg nem megfelelő kérjük  dokumentálják és elektronikus formába küldjék meg a futárszolgálat és az áruház ügyfélszolgálatának a fennálló problémát (jegyzőkönyv, fotók, dátum, futár neve vagy azonosítója, fuvarlevélszám, dátum és idő) és a ne vegye át a csomagot. Ha átveszi a csomagott akkor az átvételi állapota elfogadásra kerül.



Webáruház készítés